2004-08-12

Tack

Vill egentligen säga bara det. Tack för omtänksamma meddelanden på forumet och i gästboken, de tröstar och värmer mig. När jag var liten brukade jag ibland plocka fram särskilt sparade brev som jag fått från speciellt högt älskade personer, och läsa dem igen, för det gav mig sådana sköna små rysningar längs ryggraden, och fick mig att känna mig trygg och älskad. Sådana rysningar får jag nu också.

Imorgon kommer O hem för en veckas semester. Jag har planerat en god middag och har köpt några födelsedagspresenter, han fyllde nämligen år i tisdags. Första födelsedagen vi inte firade tillsammans sedan vi träffades för tolv år sedan. Vi firar i efterskott istället. Nästa vecka ska vi ta det ganska lugnt, kanske åka ut med båten någon dag eller två. Det betyder att jag nog inte kommer att uppdatera sidan på ett tag. Men när O har åkt hem blir jag nog skrivsugen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar