2008-09-24

Jobbiga jobbet-vecka

Fullt ös i två projekt (jag ställer mig och andas i nacken på mina tekniker för att de ska tänka, mäta, konstruera och rita fortare, sedan går jag och andas på inköparen så att hon beställer material och verktyg helst i förra veckan med leverans igår). Ett nytt projekt som ska offereras tillsammans med favoritsäljaren (inte!). Entimmesredovisning för ledningen på torsdag, totalt glömd av mig tills i söndags kväll (hågkomsten var också en födelsedagspresent!). Sällsynt illa tajmad eftersom O ska på personalfest på onsdag kväll och jag sålunda måste hämta Q och leka ensamstående när jag egentligen borde jobba över (notera att det är redovisningen som är feltajmad, inte O:s fest eller Q).

Som om inte detta kunde räcka ska jag dessutom sitta med i MBL-förhandlingar angående två uppsägningar denna vecka. Jo för jag är ju inte bara mamma utan fackligt förtroendevald också.

Men det är faktiskt ganska roligt att ha mycket att göra. Bara jag får vila snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar