2008-10-15

Rekordår

Jag funderar ibland över mitt bloggande. Hur länge ska jag fortsätta, vad kan jag skriva, borde jag lösenordsskydda och så vidare. Från början hade jag tänkt lägga av när min historia fått ett lyckligt slut. Men det gick ju inte. Lycklig är jag nu men förhoppningsvis inte slut än på länge.

Statistiken pekar dessutom åt motsatt håll. Årets inlägg uppgår härmed till 95 stycken vilket är mer än något annat år sedan jag började. Och vi är bara i oktober.

Så länge jag har något att skriva fortsätter jag, och det tycks som att jag har det.

10 kommentarer:

  1. Jag gillar ditt ärliga och rättframma sätt att beskriva vardagliga händelser. Har blivit trofast läsare av din blogg:-)

    SvaraRadera
  2. Samma här, jag läser och beundrar ditt sätt att uttrycka dig. Att kunna beskriva både det stora och lilla, det svåra och det lätta som du är få förunnat.

    SvaraRadera
  3. Jag är otroligt glad över att du fortsatt blogga!

    SvaraRadera
  4. Keep up the good work! Du är en fin förebild och en ständig källa till känslor så fortsätt!
    Du skriver så bra!

    KRAM från Ulrica

    SvaraRadera
  5. Sluta absolut inte att skriva!! Du gör det så bra.

    SvaraRadera
  6. Beröm och fråga:
    Jag är en av dem som har följt dig länge, men som aldrig lämnar några spår efter mig i form av kommentarer. Jag har bara gjort det någon enstaka gång. Jag letar bra bloggar att läsa, men tröttnar alltid efter någon vecka eller så. Det finns bara tre bloggar som jag har fastnat för; din, Jonas Gardells och så annaombarnloshet, som jag nyligen har hittat, och som jag vet att du också läser. Dock: nu har hon lösenordsskyddat sin blogg, och jag vet inte hur sjutton jag ska komma i kontakt med henne och fråga om inbjudan. Det går ju inte att komma in på bloggen... hur hittar jag hennes kontaktinfo? Vet du?

    SvaraRadera
  7. Hej alla som undrar! Jag tror inte att Anna har något emot att jag lägger ut hennes nya adress:

    annassida.wordpress.com

    Men lösenordet får ni inte av mig, den bedömningen gör hon.

    /Helga

    PS Tack för alla glada tillrop, och för tipset om Gardells blogg, jag sträcker på mig över att vara i hans sällskap!

    SvaraRadera
  8. Tusen tack, Helga! Har nu hittat dit!

    SvaraRadera
  9. Helga jag hoppas verkligen att du fortsätter blogga!!!!!!!!!!!! Du skriver så himla bra och jag tycker det vore så synd ifall du slutade.
    Visst förstår jag om det kan bli tight om tid ibland, men som sagt jag hoppas du fortsätter. HEllre färre inlägg än inga alls!!!
    Stor varm kram!

    SvaraRadera
  10. Du måste fortsätta blogga, du skriver så himla bra! Applåder från en tacksam Diana som får läsa det du skriver.

    SvaraRadera