2010-09-18

Var är Helga?

Här firar jag min fyrtioårsdag. Eller strängt taget inte, på dagen D reser vi hem. Här firar jag mina sista dagar som trettinånting.



Q har hittat nya vänner, nästan lika trevliga som stenlejonen på Drottninggatan. (De heter förresten William I, II, III, IV osv. Vad fåren heter är ännu okänt.)



När vi återvände till vår lilla stuga på stranden såg utsikten ut såhär.



Nu sover Y i dubbelsängen och Q i soffan bredvid mig. O prasslar med tidningen, Reinfeldt och Sahlin intervjuas på TV och vinden tjuter runt knutarna.

7 kommentarer:

  1. Grattis! Gotland är extra härligt utanför turistsäsongen!
    För det är väl fåren i Visby? Där var jag på min 40-årsdag i somras:) AK

    SvaraRadera
  2. Grattis Helga - ha det skönt!/ Stella

    SvaraRadera
  3. Mina hjärtligaste gratulationer!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Gotland är underbart på hösten! Hann ni se några riktiga lamm eller lammungar också?

    SvaraRadera