2011-04-14

Enhetsmöte!

Idag var jag på mitt nya jobb och bevistade mitt första enhetsmöte. Jag börjar ju inte förrän om drygt två veckor, men chefen ringde och frågade om jag hade möjlighet, och bokade in mötet helt efter mitt schema. Det var jättekul! Jag är efterlängtad. Mina erfarenheter och åsikter är efterfrågade.

Dessutom var det en fröjd och en inspiration att se min nya chef i aktion. Mentorsmaterial, som sagt. Mums, mums.

Och så hade jag en ny röd kavaj från Bruuns Bazaar på mig. Min senaste upptäckt (förutom att det går att fynda kläder på Tradera) är tajta korta kavajer. Min rumpa behöver inte gömmas längre. Ironiskt, när det nu faktiskt skulle gå att gömma den, rent tekniskt menar jag. Förr gick det knappast. Fast jag försökte ändå. In vain. I dubbel bemärkelse.

2 kommentarer:

  1. Härligt! Verkar vara en bra arbetsgivare som bjuder in dig sådär i förväg. Kul!

    SvaraRadera
  2. Sådana medarbetare vill man ju ha, som är villiga att komma in i ett sådant läge.

    SvaraRadera