2011-06-20

Flying colors

Jag genomförde mitt första större möte med kunden i förra veckan, och det blev faktiskt en succé. Fy fan vad jag är bra. Fy fan vad länge sedan jag hade den känslan på jobbet.

På fredageftermiddagen, när jag just börjat fundera på att stänga av datorn, kom ett mejl. Från chefen i Örebro, han som linjechefar över nästan alla mina projektmedlemmar. Han som dessutom är god vän med förre projektledaren, som slutat i vredesmod. Han ville bara tala om att jag gjort ett gott intryck på hans ingenjörer.

Och jag blev glad, förstås för det han skrev, men inte minst för att han skrev det.

2 kommentarer:

  1. Hurra! Hurra vad du är bra! Och hurra vad bra av han i Örebro att säga detta till dig!

    SvaraRadera
  2. Såklart att du är bra! Det är vi många som kan tala om för dig.

    Tack för att du projektleder mitt liv med dina kloka kommentarer! (och jag jobbar inte med ironi)

    SvaraRadera