2011-11-16

Tolv minuter som gör skillnad

Jag har genomlidit de två genomtråkigaste dagarna sedan jag började jobba igen för ett halvår sedan. Jag är i Örebro och granskar spec tillsammans med min grupp och med kunden.

Igår - då jag dessutom var rejält trött efter att ha stigit upp klockan fem - ville jag nästan skrika när vi efter två timmar tragglat igenom en av fyrtio sidor.

Nej, granska spec är inte min grej. Jag är alldeles för otålig. Fast kanske är det något tack vare min otålighet som vi faktiskt blev klara också. Det och att vi kämpade på till halv åtta på kvällarna.

Nu ikväll känner jag mig oövervinnerlig. Stark, snygg och smart. Tack vare tolv minuter. Vad gjorde jag då? Var ute och sprang såklart.

Herregud, jag känner inte igen mig själv.

posted from Bloggeroid

2 kommentarer: